Veelgestelde vragen

Hoe werkt het bestellen

Bestellingen lopen via de webshop of Smooth & Co APP. Vraag een account aan voor het merk of meerdere merken. Na goedkeuring ontvang je een mail met toegang tot de webshop en APP.

Wat is de levertijd

Al onze producten hebben wij op voorraad. Bestellingen worden elke werkdag verzonden via Post.NL.

Betalingen gaan via de webshop via IDEAL. Na ontvangst van je bestelling ontvang je een bevestiging per mail. Wij verzenden de bestellingen elke werkdag, je ontvangt hiervan een mail met je Track & Trace code. De zendingen worden verstuurd via Post NL. De verzendkosten bedragen: Nederland € 8,95 en Belgie € 14,40 per levering.

Klant worden

Om toegang te krijgen tot onze webshop dien je eerst een account aan te maken. Klik hier.  Na goedkeuring ontvang je een mail en heb je toegang tot de webshop (en prijzen) en APP voor één of meerdere van onze merken. Om klant te worden van Smooth & Co heb je een KVK en BTW nummer nodig. Per merk kun je een aanvraag indienen.

Bereikbaarheid

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 via telefoonnummer 033-2600100. Producten kunnen besteld worden via de APP en website en worden elke werkdag verzonden via Post.nl. Om 1 of meerdere van onze merken te ontdekken, voelen & ervaren kun je een afspraak maken voor een bezoek aan ons kantoor te Eemnes.

SLUITING:
Smooth & Co is met feestdagen gesloten en worden er geen bestellingen verwerkt;
Goede vrijdag, 2e paasdag, 2e pinksterdag, koningsdag, hemelvaartsdag en de kerstdagen.

VAKANTIESLUITING 2018:
Smooth & Co is gesloten van woensdag 25 juli t/m vrijdag 3 augustus. Bestellingen worden de gehele zomer verwerkt maar niet elke werkdag verzonden, in week 30,31 en 32 verzenden wij elke maandag en donderdag.